One Disc-tävling 8 okt ?
One Disc-tävling 8 okt ?
Vad sägs om en inofficiell one-disc-tävling på söndag 8 okt kl 12.00 på Serpent? Med efterföljande grillning och eventuellt ba(r)narbete. Vädret verkar ju bli hyfsat på söndag. Anmäl intresse på detta forum. /ELO
Re: One Disc-tävling 8 okt ?
Bra idé men i den här tråden "Hertsö 9-håls bana" verkar det som att det istället är läge att
Jim: "Helgdiscen" nästa söndag blir på hertsön med lite arbete efteråt.
vilket jag personligen är mer sugen på för jag har inte spelat en hel runda på den än pga allt långt gräs som varit där förut... som nu är visset/nedtrampat. Så, kryssar i "kanske beror på dagsformen" om Hertsön av någon anledning inte blir av. Det är väl kl 13 på Hertsön som gäller i så fall.
Jim: "Helgdiscen" nästa söndag blir på hertsön med lite arbete efteråt.

vilket jag personligen är mer sugen på för jag har inte spelat en hel runda på den än pga allt långt gräs som varit där förut... som nu är visset/nedtrampat. Så, kryssar i "kanske beror på dagsformen" om Hertsön av någon anledning inte blir av. Det är väl kl 13 på Hertsön som gäller i så fall.
Är det en ballista vi kör med 
Så vart smäller det idag? One disc på serpent hill kl 12 eller kl 13 på hertsön?
Ojdå, jag hade missat infon om spel (och jobb) på Hertsöbanan kl 13 idag. Då prioriterar vi det. One-disc-tävlingen på Serpent Hill ställs alltså in.
Check.