Övrigt

Användarvisningsbild
Jim
Tycker att Serpent bör ha lägre par, 50?
Inlägg: 381
Blev medlem: 20 apr 2016, 20:39
Ort: Luleå

Re: Övrigt

Inlägg av Jim » 27 apr 2016, 12:10

kjellruno skrev:
Jim skrev:Nu hann jag inte riktigt med men precis som danne sa så kan alla ställa in så att de får se forumet precis som de vill ha det. Man kan även välja grafisk design bland de som jag har lagt upp.
Hmm, det tog mig ett tag men jag hittade åt möjligheten att välja omvänd riktning på trådinläggen. Tyvärr verkar det som om det valet bara gäller tillfälligt och inte ens för andra trådar än just den du ändrat inställningen för och dessutom endast för den enda läsningen... :( Kan inte säga att jag är imponerad eller nöjd.

Förmodligen gör jag fel och detta är något som man kan reglera i någon kontrollpanel, som jag inte hittar, och få det att gälla vid varje besök. Är det någon som har tid att instruera mig vore det nice. ;)

Gröna gubben i övre högra hörnet-Kontrollpanelen-inställningar-ändra visningsinställningar- där väljer du visa trådar efter inläggningstid och visa fallande eller stigande beroende på vad du vill ha.

Användarvisningsbild
morgan
"Älskar" att putta på hål 7
Inlägg: 98
Blev medlem: 23 apr 2016, 21:40

Re: Övrigt

Inlägg av morgan » 27 apr 2016, 18:24

Att ändra den inställningen var det första jag gjorde på forumet. Nyast överst FTW!

Användarvisningsbild
Jim
Tycker att Serpent bör ha lägre par, 50?
Inlägg: 381
Blev medlem: 20 apr 2016, 20:39
Ort: Luleå

Re: Övrigt

Inlägg av Jim » 27 apr 2016, 18:44

Ja ni är då inte riktigt kloka :)

Användarvisningsbild
kjellruno
Träffar mer träd än fairway på Serpent
Inlägg: 24
Blev medlem: 26 apr 2016, 12:58

Re: Övrigt

Inlägg av kjellruno » 28 apr 2016, 00:33

Tack för tips! Nu har jag det som jag vill ha det! :)

Användarvisningsbild
buBBa
Har övernattat i Containern
Inlägg: 129
Blev medlem: 21 apr 2016, 03:32
Ort: Luleå
Kontakt:

Re: Övrigt

Inlägg av buBBa » 27 aug 2016, 21:21

Jag förmodar att min fråga hamnar under övrigt... Hur gick det med getingarna i väskan?

Användarvisningsbild
morgan
"Älskar" att putta på hål 7
Inlägg: 98
Blev medlem: 23 apr 2016, 21:40

Re: Övrigt

Inlägg av morgan » 27 aug 2016, 22:39

Det gick bra. Efter ca 10 min i frysen hörde jag ett helvetiskt surrande från den. BrzzzzzzzitzzitzzzzzZzzzZZZzzzZZit!! och två minuter senare var det tyst som i graven. Jag fick mig ett gott skratt kan jag säga! De gillade inte att bo där i, hehe.

Dagen efter var det bara gå ut och tömma den. Det var uppskattningsvis 50+ stendöda osurrande små svartgula as som ramlade ur översta facket.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 20 och 0 gäster